10:20
עבודה חשפנית בארצות הברית: קרא עוד על המערכת בתשלום

האמריקאים אוהבים סטריפטיז. הוא עבר לשם מאירופה יחד עם מהגרים והפך לחלק בלתי נפרד מהחיים של כמעט כל נציגי המין החזקים. עבור גבר, כפרי בר רצועה לשתות בקבוק בירה ולהעריץ את היופי של החלקה על איור - זהו חלק בלתי נפרד של היום הרגיל. לכן, בארצות הברית, אתה יכול ללכת להרוויח רקדנים, שכן התנאים עבורם יש את המפתה ביותר, ואת התשלום הוא גבוה ככל האפשר. במאמר, נשקול מה נחוץ עבור חשפנות בארצות הברית.

איך להשיג עבודה

קל יותר ובטוח לעשות זאת באמצעות הסוכנויות העוסקות בחוזים זרים. המשרד יכול להיות רוסי ואמריקני. הם יעמידו פנים איך לבצע את אשרת העבודה בארצות הברית נכונה, וגם יספק מספר ברים מוכחים. מציע סוכנויות I מנהלים אינם בעיה שנמצאת באתרים המפרסמים מודעות לבנות שרוצות לשייך את חייהם בזמן הפנאי. https://tkescorts.com/

אם כבר יש לך ויזה או שאתה יכול לארגן את זה לבד, אז אתה יכול ללכת לארה"ב עצמאית, בעוד שאתה לא צריך לשלם מישהו עמוק יותר מכל אחד אחר. חשפנים שם ללא בעיות יכול לבוא לכל מועדון רצועה ולהתחיל לעבוד, הצורך רקדנים הוא תמיד.

דרישות עבור חשפנות

לעבוד בארצות הברית, אתה צריך:

  • להיות מעל גיל 18 ופחות מ 45 שנים.
  • נחמד לדעת אנגלית.
  • הניסיון בעבודתו של סטריפטיז הוא רצוי. Newcomers יהיה קשה לחדור לכל המערכת.
  • יכולת ריקוד מקצועי - תנאי מוקדם, אם אתה לא הולך לעבודה Go-Go Girl.
  • הגברים שוכבים שם ומעריכים את סטריפטיז כאמנות, ולכן הם שילמו היטב בריקוד של הז'אנר הארוטי. ליטוף רגיל ופאות למוסיקה לא יפתיעו אף אחד.

    סוגי המועדון

    ישנם שלושה סוגים של מוסדות בארצות הברית, כך שתוכל לבחור את הפורמט שאתה הכי אוהב:

  • Go-Go מועדון. למעשה, מוסדות אלה אינם קשורים לפשטת. בנות לא מופשטים בכלל, אבל רק לרקוד בגדים יפים ויפים (קצרים, בגדי ים, תחתונים). אלה הם מועדוני לילה רגילים לצעירים, שם אנשים נח, שותים וריקודים למוסיקה. אין דרישות מיוחדות עבור רקדנים, כמה יכולות כוריאוגרפיות אפילו לא צריך להיות. לילדה יש ​​זכות לצאת רק על הבמה ולהזין במגע של המנגינות. בטח, ולשלם שם קצת, אבל הבנות לעתים קרובות לעזוב את הקריירה הפנאי שלהם ממקומות אלה.
  • מועדון טופלס. הנה הבנות צריכות להתפורר על החזה. מוסדות אלה יכולים להיחשב מועדונים מועדונים מסורתיים, אשר כולם רגילים וכפי שהם כולם. יש מספר עצום של בנות מרוסיה ומרחב פוסט-סובייטי בסורגים כאלה. מוסדות אלה מחולקים לשני סוגים: פשוט יותר (מועדון על הכביש) ו מותרות (מותרות). את המקום הטוב ביותר, הטוב ביותר הוא המכסה. בבר זה סטריפטיז ו stirtpizer, ואת הממשל יש גישה רצינית יותר לעסקים. עבור נאומים יש סצנה מיוחדת, pylons מותקנים, הנערות רוקדות בשמלות יפה, הצג מספרים נושאיים.
  • מועדון עירום. במקומות האלה, הנערה שבורה לגמרי. מוסדות אלה אינם יותר מדי, שכן Nudget אסור על פי החוק במדינות רבות. אבל באותו לאס וגאס אין הגבלות על הפשטת. המשכורת היא הגבוהה ביותר, אבל עבודה פסיכולוגית הוא די מסובך. יתר על כן, דרישות נוקשות מאוד במונחים של הופעה, כוריאוגרפיה מיומנויות אקרובטי מוצגים dirs. רקדנים דוברי רוסית ברצועות אלה ברים קצת, מרכזיים מרכזיים, אפריקאים, אירופים.
  • אפשרויות לשיתוף פעולה

    הנערה יכולה לעבוד באופן עצמאי או לשתף פעולה עם המתווך. אם חתמת על חוזה עם המנהל, אז זה אחד יחפש את המועדונים שתשתנה. כל בר משתף פעולה עם 4-6 סוכנים. האחרון בתורו מתחייב להביא כמה הזוחות כל יום. עוד ימי שבוע צעירים יותר וסופי שבוע. מנהל יכול להיות בטיפול של כמה עשרות בנות, אשר מפיצה שבועי למועדונים שונים. לדוגמה, היום הוא זקוק:

  • 5 בנות למועדון א
  • 3 בנות למועדון ב
  • 7 בנות למועדונים עם ולא.ד '.
  • יצר תוכנית במשך שבוע ורקדנים לעבוד. אחרי סוף השינוי, הם מקבלים את הכסף שלהם. אבל מן הרווחים היומי, יש צורך לתת בסביבות 50 $ עבור מכונית שתספק לעבודה ובחזרה, ויש צורך גם לשלם את שכר הדירה של המועדון עבור האפשרות לגשת למקום (מ 30 ל 50 $). במקביל, זה לא משנה אם חשפנית רווח משהו או לא, הכסף הזה חייב לתת.

    אתה יכול גם לעבוד ללא מתווכים, אבל המועדונים עבור העבודה יצטרכו למצוא את הטוב ביותר.

    מערכת מס ביתית

    מועדוני לילה אמריקאים עובדים בעיקר על מערכת המס הביתית. משמעות הדבר היא כי המוסד אינו משלם רקדנית שכר, אבל עצמה החשפנית משלמת לשכור סצינה שבה היא תבצע. במקביל, המועדון מרוויח פחות ילדה, אבל הרבה יותר קל לנהל במונחים של מסים, ועם זה בארה"ב קשיים גדולים באמת. במקביל, הסורגים לא להישאר לפחות, כי זרימת המקום הוא גדול מאוד, יתר על כן, להרוויח כסף לשתות.

    שכר הדירה תלוי ביום השבוע: בסוף השבוע הוא גבוה יותר מאשר בימי חול. אם הנערה יוצאת במשך 4 ימים בשבוע, ולאחר מכן לשלם 60 $ לכל תור, בעוד היום האחרון המועדון חוזר ל 80 $ (1/3 של הכמות), אם אתה אף פעם לא הולך.

    במקביל, כל הכסף כי חשפנות גם להרוויח במהלך שעות העבודה על אנשים פרטיים, הצריכה ואת העצה שלוקח לחלוטין. בנוסף לשכור את המקום, אתה לא צריך שום דבר כדי לשלם לאף אחד.

    תנאי עבודה

    20 השינוי האחרון.00 ל 4.00. זוהי תוכנית חיי לילה סטנדרטיים. על הבמה יש צורך "לשתף" 3-4 שירים, DJ בתפקיד מכריזה על כל הרקדנים, כך בלילה יהיו כמה נקודות מכירה. אחרי הריקודים, החשפנית יורדת לחדר ואוספת הצעות, יכולה להציע לאורחים פרטיים ואפילו להרוויח כסף לצריכה.

    לפחות שבוע 4 משמרות, הלוואי שאתה יכול לעבוד ועוד. מועדונים אמריקאים נבדלים על ידי העובדה כי אין כללים, כללים וקנסות מסופקים.

    באותם מוסדות שהממשל הוא שהלקוחות שייכים לעפרים מכובדים מאוד, בדיוק כמו הכוכבים. באופן כללי, מקצוע זה הוא מכובד למדי בארצות הברית. אורחים ברובם מתנהגים כראוי, כי בכל המועדונים יש ביטחון, הם לא ייאום. במשך הלילה, הרקדן יכול להרוויח מ 200 דולר 1000 דולר. עבודה באמריקה היא אופציה מצוינת לבנות שאינן מנוסים ובטוחים. התנאים הגבוהים והתנאים המעולים יעריכו כל יום עבודה.

    Просмотров: 4762 | Добавил: wondatra5ostrye | Рейтинг: 0.0/0
    Всего комментариев: 0
    avatar