15:03
איך להשפיל אדם במיטה: שבעה דרכים משחק

אישה נדירה שאני לא רוצה לשמח את שלך זכר במיטה. המודעות שאהבה מאושרת לחלוטין מרוצה לחמם את הנשמה ומגביר את ההערכה העצמית. רוצה, כמובן, זה הרבה, עם זאת, הם יודעים איך לעשות גבר במיטה, לא כולם.

התוכן של המאמר

1 תשוקה בת זוג 2 ניסויים 3 חיצוני נוף 4 נחמד מילים 5 prelude 6 תנועה 7 חיוך

רצון עז פרטנר

כלל העדיפות שיש לראות בו סקס - לדעת ולקחת בחשבון העדפות שותפים. לא צריך להיות repelled רק מן הרצונות שלהם. אתה יכול לבלות חצי שעה ממניעים טובים מלטף את אוזניו של גבר ואז מתמצת במבט מלא של מבולבל.

שירות ליווי בישראל משולם באופן מושלם. לעתים קרובות מאוד, קונים - צעירים מצליחים אשר בוערים ניצחון wisp מופיעים בחופשה, הליכה מתחת לטפל עם ילדה מרהיבה. זה להרוויח מספיק די, כך שזה לגמרי לכסות לחלוטין את כל הדרוש.

הכל העדפות הן ייחודיות, ועל סקס באיכות גבוהה זה הכרחי מראש על הכל לְגַלוֹת.

כמובן, יש חלקים של הגוף הרגיש רוב הגברים. אלו כוללים:

אזור הצוואר; הצד הפנימי של הירך; שטח בין אצבעות; אוזניים ומרחב עבורם; שד.

עם זאת, אי אפשר לשכוח כי כל בנפרד והעדפות גברים ניתן למצוא גם על הניסיון שלהם, או לשאול שאלה ישירה.

ניסויים 2

Rutin הוא בדיוק איך זה אפילו נראה יהיה מערכת יחסים מושלמת. פחד מניסויים יכול לגרום להתערב איך ליהנות עצמך ולספק אותו לשותף. אחד מ הצורות הנפוצות ביותר של ניסויים מיניים - שינוי תנוחות. רק לשנות אותם, אתה יכול להבין באיזו מיקום אדם הוא הכי נוח ונחמד הזן שותף.

מקומות Shift, בגדים ותמונות גם משפיע לטובה חיי מין, משחק בלתי צפוי של אחות וחולה יכול להציל עדיין אתמול התמוטט הנישואין. איכות המין תלויה רק ​​על הרצון יוזמות שותפים. https://empress-escort.com/קטגוריה/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%9e%d7%a8%d7%9b%d7%96/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%94%d7%a8%d7%a6%d7%9c%d7%99%d7%94/

חיצוני View3

אם נשים מלכתחילה הן תחושות מישוש, אם כן לגברים, מידת ההתרגשות נקבעת על ידי מה שהוא רואה. עבור מעולה לילות של אהבה רק מתאים תחתונים ארוטי, ולא חלוק רחצה ביתי לְהִתְפַּשֵׁט.

מעניין! על פי תוצאות הסקרים, רוב הגברים אוהבים תחתונים תחרה עם הרבה ruffles ו ruffs, כמו גם שילוב של אדום ופרחים שחורים.

אסור לנו לשכוח את היופי של הגוף. אטרקציה פיזית רק 3 השנים הראשונות של היחסים נמשכת, ואז זה הכרחי כל הזמן סִימָן. אימון גופני קבוע ותזונה נכונה יעזור להציל את העניין של השותף במשך זמן רב.

נֶחְמָד מילים 4

לגברים, חשוב מאוד לקבל שבחים או רק ליהנות מהמילים על אהבה. אחד נכון ובזמן הביטוי הנבחר יכול לעורר אדם חזק יותר מכל הגורמים האחרים בשילוב. אין צורך להחליק על שבחים ומחמאות. רק מהעובדה שאשהו נחמד, אדם ירגיש מצוין.

אתה לא יכול לשבח אדם לא רק מילים. אבנים, צרחות, צרוד לא ברור ממלמל - העיקר הוא שהאיש שמע וודא כישוריו מביאים את העונג האהוב עליהם.

אַקדָם חָמֵשׁ

זהו החלק של יחסי מין ששואל אותו מַצַב רוּחַ. מגע חושני של חזה של גברים ונשיקות חמות יוכלו להעיר רצון בכל. עם זאת, בכללים היסודיים של משחק מקדים איכותי יש צימוקים אחד. כדי להעביר את התשוקה של האיש אפילו חזק יותר, אתה צריך מיד לפני תחילת המעשה, קצת להיות "צנוע".

ראשית, שלב זה יאפשר לך לעכב את הזמן של Socia, כלומר את ההנאה של המין המיוחל יהיה המום.

מתכנן איסוף מוכן לשתף פעולה עם מיליונרים של ישראל. הם תמיד נדיבים וטקטיים. אבל אלה אינם מפלגות חיוביות אחת בעת עבודה.

שנית, גברים על ידי כובשים טבע. הם חיוניים להרגיש את הקושי במה שהם עושים. משימות אור עבורם אינן מעניינות, כלומר, אישה שאינה מוותרת מיד, תהיה רצויה עוד יותר.

הכל על איך לספק אדם במיטה לקרוא במאמר שלנו.

תנועה

זכר אוהב כאשר האישה שלהם לא רק לשקר, אבל לוקח השתתפות ישירה בתהליך. לפעמים אתה צריך לקחת על עצמו יוזמה ליישב את השותף שלך, ומאפשר לו רק לקבל הנאה.

עבור נשים כי מסיבה כלשהי הם ביישנים הרבה לזוז או פשוט לא רוצה את זה, יש מספר רב של תנוחות, המאפשר לך לספק את כל שותף היוזמה. היציאה המועדפת ביותר עם צחקוקים על כתפיו של גבר. במצב זה, השותף יכול להיות עמוק יותר היכנס, כלומר כדי לקבל תענוג גדול יותר.

Smile7

רוב האנשים לא במיוחד לצפות בביטוי הפנים שלהם במהלך מִין. כתוצאה מכך - עבור רבים, הפנים של השותף של השותף הופך למחזה סיוט גרוע יותר.

חיוך עבור גברים רבים פועלים כמחוון שביעות רצון של אישה. אם גבר רואה חיוך על פניו אהוב, הוא רגוע למצב ובטוח. כל אחר כביכול ביטוי מיני של הפנים לא יהיה כל כך חמוד כמו כנה פשוטה חיוך.

על איך להיות משוגע זכר במיטה אין צורך לכתוב ספרים או לסדר סמינרים. חָשׁוּב רק לחשוב על הרצונות של השותף ועל נכונותם להגשים אותם.

ויקטוריה פומין

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכותרפיסטית. אני עובד עבור סקסולוג במשך יותר מ -10 שנים. לעזור לזוגות לפתור בעיות בחיי המין.

לכל אדם יש מועדפים בין שיטות מיניות וטכניקות. איזה בחור אחד אוהב לגמרי לא כמו אחר. כדי להיות בטוח להקשיב למה השותף אומר, בצע את תגובתו לפעולות מסוימות. זה לא כל כך קשה להסיר את האיש במיטה. חבר 'ה אוהב כאשר נשים להראות את היוזמה ולקחת את הניהול של התהליך בידיהם. עבור גברים, אין דבר טוב יותר מאשר לצפות, כמו בחורה מועדפת חל על מאמץ מרבי כדי לספק הנאה בלתי נשכחת, בעוד עצמה gents מן ההתרגשות. להיות טבעי ולא לפחד לקחת את היוזמה!

Просмотров: 5970 | Добавил: wondatra5ostrye | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar