23:55
את כל האמת על סקס "פעם בשבוע". משפחה רעב

כבר לכל דבר, כאמור, שאין לו סוד, שאין הזדמנויות מיניות טובות לקיים יחסי מין, נוחות חושנית, איזון פסיכולוגי וחזק את הבריאות, עלייה, בסופו של דבר, חסינות וסיבולת של הגוף. עם העובדה העצובה כי זוג באמצע סוף סוף קורה פעם בשבוע, רווחה הוא מעונה בעיקר, ולאחר כמה חודשים כזה "רעב" הוא משתנה באופן משמעותי את המראה: העור הוא מפונק, הקמטים גדלים בחוזקה.

התוכן של המאמר

מין 1 פעם בשבוע: נישואים בינוניים 2 זה נראה שאין שום מוצא? תמיד יש דרך החוצה 3 סיכום

אדישות ועצבנות מתעוררות, הגברות הן במחיר מופקע. אם המין, באופן כללי, הוא לא למעשה במשך שנים (או לא מספיק), אז התוצאות בלתי הפיכות כבר נמצאים בגוף: נראה, כפי שהיינו לדבר, קיפאון של מזל שור בדם, אשר, בתורו, משפיע גרוע ביוכימיים קומפוזיציה, מחלות אונקולוגיות עשויות לפתח, גבירותיי - מחלות גינקולוגיות.

רשימת המחלות הנגרמות על ידי האופן שבו רובנו רגילים לדבר מין נדיר, איך זה לא היה נשמע, באופן בלתי מתקבל עליו, הוא הופך להיות גדל, למרות, למרות ההכרזה של החירות שלו, ליבידו בחורים גבירותיי ירידה במידה ניכרת ונישואין, לרוב, הכל מגיע ברור "פעם בשבוע".

סקס פעם בשבוע: נישואים באמצע

ברשת העתידית הקרובה מתפוצצת לעתים קרובות הכרה: בני זוג ממוצעים קיימים יחסי מין לא יותר מפעם אחת בשבעה ימים! וזה יהיה נחמד, אלה היו בני זוג עם שלושים שנות נישואים, ואז בהחלט, כפי שאנו מביעים, צעירים, רק הזוגות השוררים הם 20-25 שנים. ואכן, הרגע הבא: לעתים קרובות יותר הכל מבקש הגברת, והאיש נשאר בצד.

רוסית שאינם פנסים וחוסר מושלם של מידע זרועו מבט לא מדויק כי הליווי הוא משהו מביש, עובדה זו צריכה להיות שותקת. אבל יחידות יש מידע כי שירותי ליווי בישראל אין משותף לחלוטין עם זנות.

שם הוא מתאים?

הנה יושב, חסרונות, על פורום האתר, מחרוזת הודעות רטוריות ובתי יכולת בלילה. Sexapile "פרילנסרים" גם לא מתוק, כי זה לא מספיק כדי למצוא אדם חופשי בעייתי.

זה לא נראה שום דרך? הפלט הוא כל הזמן 2

כל זכרון כפי שהיו ממוסר שווא ולא קשה, בכנות זהיר עבור צניעות, כפי שרובנו התרגלו לדבר, העם הרוסי הגדול, לשאול ביסודיות, עבורם, במובנים רבים, יהיו אנטי Excel.

גברת רק רוצה סקס, סקס סקס נדרשת, והיא סוף סוף מציעה דרכים אמיתיות לחדש את המחסור הזה.

שיטה מספר 1. לדבר עם בעלה

אם אתה נשוי, זה לא התחלה גרועה של רשות קשיים. נערות ליווי בראשון לציון

מה זה ייתן? לכל הפחות, אתה תדע את הסיבה איך אנחנו כל הזמן מדברים עם "הלחמה יבשה" שאליה מתורגמת בעוז. אולי הסיבה לכך, כפי שהוקמה, תרדמה ללא שינוי, מורידה הורמונים של גברים, בחליפת העוצמה או במחלה אחרת. אולי הסיבה שכולם אומרים נפשית, וזה לא תלוי בך.

בכל מקרה, לדבר, באמת לבנות את זה ואיך. אתה לא נשוי זה כאילו הם יצאו, כך, לחיות עם גבר, ליהנות מתנקים נדירים. תוכלו גם לחלות, ולמי זה יהיה, באופן כללי, יהיה מצוין? ובכן, הוא יהיה רע לעצמו, כי אף אחד לא ביטל את אותם מחלות.

יש צורך לומר בלי היסטריה, ממש בעין, נכון הצדקה הכל ונגד. ללא ספק, ראוי להזכיר כי גברים מעריץ ודאות, וכנראה כגון אנשים רבים חושבים שיחה מסוימת "קרח נוגע ללב", ואת בן הזוג שלך יתחיל משהו רק כדי לפתור. ללכת לרופא, להעביר את הבדיקה, לשתות, כפי שכולם יודעים את התרופות הדרושות, לעבוד עם פסיכולוגית - חובתו החלקה, אם יש קשיים.

אם הסיבה היא בעבודה רדומה, עבודה כבדה, אז זה שווה לחשוב על הדרך הנכונה אנו מבטאים, יישור ערכים שוב. מה אתה חשוב יותר: מעיל פרווה חדש או חיי בית מאושרים? הנוף היקר I מסעדות, או רגילות, שקטות, אבל, איך אנחנו כל הזמן מדברים, חיים בבית מאושרים? אתה יכול בסופו של דבר לשנות עבודה, או לוח הזמנים שלה, ואמינים לי, אף אחד לא ימות מזה.

ואולי זה משתנה? משהו לא באמת האמין על "פריגוש" שנפלו של האיש שלך, עוד צעיר יחסית בָּרִיא.

אם גבר מתרחק מדדיונים דומים, ו, למרות כל הוויכוחים סבירים שלך, הוא דפק ממך, אז סוף סוף זה שווה מזיק. עם מי אתה גר? מסודר על ידי האגואיסט? עם גבר שרוב לך לא אכפת לי? אז תגיד לו אם הוא לא משנה כלום, לשים את זה בעדינות, רוצה, תמצא מאהב, ואולי 2. כולם יודעים את זה והוא נשאר עם האגואיזם שלו.

שיטה מספר 2: לעשות מאהב

אתה יכול להתווכח במשך זמן רב בנושא זה, כפי שהוא לא מוסרי, מגעיל t.ד '., אבל, כמו תרגול החיים מציין, זה אפשרות מקובלת לחלוטין, במיוחד באפשרויות אלה כאשר בן הזוג שלך הולך לעשות שום דבר, באופן כללי, כדי לפתור. ואכן, הוא יוכל לומר דבר, רק להתחיל ולשמח בשקט.

תחזוקה של גברים עשירים - עניין של קשה נפשית. אנשים עשירים של ישראל לא טרחו בפומבי להפגין נשים וילדים. ביעילות לבחור אסקמנטל, אחד יהיה להדגיש את המותג יהיה חברה יפה.

תהנה.

טיול כל מה כל כך הרבה זמן רצה, לרדת, כפי שכולם יודעים, סליל שלם. מגיע לך רגשות חיוביים, מראה טוב ובריאות מעולה ולא צריך סוף סוף להתמכר בכל אגואיסט.

שיטה מספר 3: סקס - צעצועים

הזדמנות מצוינת, באופן כללי, כדי לקבל פריקה מתוחבת, שמירה על הגוף ואת המצפון נקי. אפשרות זו מתאימה באופן מלא ככלי נוסף, למשל, כאשר אתה אוהב בכנות את בן הזוג שלך ולא משנה איזה קריטריונים לא רוצים לשנות את זה.

כמו עצמאית, זה VARENT הוא לא טוב מאוד, כי שום גומי או סיליקון הוא מסוגל להחליף את האיש האהוב: ריח שלו, מגע, מילים עדינות. זה סקס עם הזמנה, ואת האמיתי, כפי שהיינו מדברים, שותף סקסי בשבילך עדיין צריך למצוא.

סיכום 3

מִין פעם בשבוע - לא מספיק, במיוחד עבור צעירים, בריכת טמפרמנטלית. אם זה מגיע לכולם, אז זה לא הכרחי לחלוטין אונס, מצטער על משחק מלים.

באותן אפשרויות, כאשר "חצי" סובל, זה הכרחי משהו, בסופו של דבר, להחליט. כמובן, כולנו יודעים היטב מה לא מצפה כאשר אתה בונה, ליהנות ממש כרגע. ו להיות מדינה!

ויקטוריה פומין

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכואנליטיקאי. כמה אנשים יודעים את העובדה כי רוב השנים האחרונות. כולנו יודעים מה אני עוזרת לזוגות כדי לפתור קשיים בחיי סקסי.

כל זוג עצמה מתאר את עצמה את התדירות הטובה ביותר של החיים האינטימיים. ואכן, ומין 1 פעם בשבוע - לא כל הזמן רע. זה לגמרי די יפה עבור כמה מאיתנו כל הזמן אומר לקבל פריקה פיזית במידה ליהנות חבר. גם פגישות מין תכופות, גם, לא יכול להיקרא הרגל חיובי - זה בדיוק האפשרות כאשר "הטוב ביותר - האויב הוא טוב". תארו לעצמכם עובדה אחת, ולכן צריך למצוא כמה אנשים חושבים, התיכון הזהב, אשר יהיה רק ​​כדי לארגן את שני השותפים. ואם תדירות המין אתה לא טוב, יש צורך, בסופו של דבר, לדון עם שותף. שתיקה רק להחמיר את המצב, ואת חילוקי הדעות בתוכנית אינטימית יהיה בהכרח להוביל לקרע.

Просмотров: 607 | Добавил: wondatra5ostrye | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar