14:10
פיפ הצג עבור רגשות סטריפטיז חדש

הגוף הנשי בכל עת נחשב לאובייקט של הערצה. המשוררים הוקמו לגברות של שירים וציוונים צבועים בטפסים. עכשיו, לאהבה עם הגוף הנשי, אירועים ארוטיים שונים הם המציאים. לדוגמה, סטריפטיז ב מועדון אופנתי. אבל הפורמט הסטנדרטי מתאים לאורחים החדשים של המוסד, מבקרים רגילים רוצים יותר תשוקה! אז, מועדוני VIP החלו לתרגל מופע פיפ. מה זה?

פיפ הצג צלילים

אם אתה מתרגם אלה מילים באנגלית, תקבל ביטוי פשוט "preyance עבור המופע". סיכום הוא פטיש עבור אנשים רבים. למה לא לעשות ביצועים מלאים. ערבים כאלה מביאים מאות אלפי רובלים לבעלי בתים. ו רקדנים בנות לקבל משכורת חודשית.

במהלך ההצגה, הכלל חל - לא ניתן לגעת השחקנית. מופעים כאלה מאפשרים לך להעלות את הליבידו ולעשות כמה תחושות חדשות.

הסצינה הופכת לחדר קטן. נערה מן הצופה מפרידה בין הסורג או הזכוכית. לעתים קרובות, הרקדן לא רואה את האורחים, כי בצד שלו, הקירות הם מלאים לחלוטין. היא משחקת עם השתקפותה, אבל יודעת כי כמה זוגות של עיניים לפקח על כל פעולה.

שם מופיע פיפ וכמה שחקנים מקבלים?

כמובן, להציץ להראות היא לא תוכנית לכל יום. בכרגיל, אמנים הם מתורגמנים של סטריפטיז קלאסי. בנות מודה כי השתתפות בתערוכה עם הפינג היא פתרון מרצון. יותר ויותר, תוכנית כזו נשלטת למפלגות פרטיות במועדוני האליטה.

אתה יכול ליהנות ריקוד סקסי עם הפשטה, אשר מסתיים עם ארוטיקה בצורות שונות של הביטוי שלה. זה יכול להיות סולו, הילדה ללטף ואת המבקרים של האירוע להתבונן בזהירות. התוכנית יכולה להפעיל מספר אנשים. הכל מתחיל עם סטריפטיז, ואז המשחק מתחיל על התסריט.

תמונות חשפניות... כיצד לבחור נעליים...

פורמט BDSM - אחד המבוקשים ביותר. הגברים והנשים של החברה הגבוהה ביותר כמו לראות את רגעים של הגשת ושליטה. רבים אינם מוכנים לעזוב את חייהם במשחקים כאלה, אבל הם בשמחה להיות צופים שקטים של מופע מתובל.

כמה לשלם עבור פיפ הצג אמנים? גודל הרווחים תלוי במספר נקודות:

  • משך התוכנית;
  • רמת הארוטיקה;
  • מספר הצופים;
  • תבנית המסיבה.
  • בממוצע, מתברר שעה של 45 אלף. רובל. רקדנים מנוסים עם הנאה להשתתף באירועים כאלה. אנחנו חושבים שזה דרך קלה לקבל רווחים טובים.

    פרטי וסוד - זה החוק!

    פיפ הצג - אירוע שיכול לגרום לזעם. כל דבר נראה מושחת ומשוגע. אבל הכל מתרחשת עם התשוקה ההדדית של האמן. בנוסף, תנאי סודיות רוצים לשמור על רק למשתתפים במצגת, אלא גם את הציבור.

    סטטיסטיקה מראים כי נשים לבוא למראה כאלה עם הנאה. אלה הם בתי ספר מנחיית בית הספר, נציגי ניהול, ספורטאים ודמויות מדע, רפואה. אף אחד לא רוצה פרסום. לכן, במוסדות כאלה, זה הרגיל לשכור טלפונים גאדג 'טים אחרים ב "ארון". https://romantik69.co.il/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%aa%d7%9c-%d7%90%d7%91%d7%99%d7%91/

    כרטיס כניסה למועדון במהלך הצגת מופע עלויות 6000 רובל. הכל תלוי במידת הגישה לשלב. כמובן, לא יהיה מגע פיזי עם האמן. זה אסור על פי הכללים של אירוע כזה.

    תבנית המסיבה עם מופע פיפס הגיע לרוסיה מגרמניה. רעיונות אלה יכולים להיעשות לאורך כל היום. במקביל, השתתפות בתוכנית לוקחת אנשים רבים. הרוסים מוזמנים לעתים קרובות לעבוד במועדונים כאלה. תחת החוזה, אתה יכול לקבל 60,000. רובלים לתערוכה. אם חודש השתתף ב -10 תוכניות או יותר, כמות הרווחים מושגת ראויה.

    Просмотров: 293 | Добавил: wondatra5ostrye | Рейтинг: 0.0/0
    Всего комментариев: 0
    avatar