20:39
האם גברים כמו כאשר אישה בולעת - או מציצה עם המשך

האם גברים כמו כאשר אישה בולעת? מדוע מתעוררת שאלה כזו? כי נשים רבות לאחר מציצה מסרבים באופן מוחלט לקחת בהצטיינות לתוך הפה, לא לבלוע. וחלקם מתקבלים, אבל הם מסרבים לבלוע, ואמר כי זה לא מתאים לטעם ולא היגייני בכלל. צריך להבין את זה בפירוט רב יותר כדי להבין מה לגבי מה.

התוכן של המאמר

1 למה לא אישה סנוניות? 2 מה זה רוצה ... גבר? 3 בואו לסכם: האם גברים כמו כאשר אישה בולעת?

למה אישה ne סנוניות?אני

הגברת יכולה למצוא אלפי סיבות ותירוצים, רק כדי להיפטר מעצמם מפני לא רצויות. אולי היא פשוט מגבת את אנשיו המתרחשים במהלך אורגזמה קסומה (שבדרך אגב היא הביאה את עצמה).

אולי הגברת לא אוהבת את הטעם של הזרע, שכן יש לזה כל אדם שונה, ורוב משלה, זה טעים תלוי במזון הרגלים רעים.

זה יכול להיות מלוח, מתוק, חמוץ, מריר - כל שונה. ואם הזרע המתוק של אישה יכול לבלוע באופן בלתי חוקי, ואז עם מלוח ומריר - אני מצטער.

כדי להגשים את השאיפות שלך בישראל, אם אתה מודל אלגנטי בלארוס. בישראל צריך להיות בפנאי. גבירותיי מראה המודל יוצעו לבנות קריירה בליווי. עבור "תאריכים" ביחסים עם אדם מישראל כדי לקבל מ 4600 יורו.

אבל זה גם שווה לזכור כי כפי שהיה, האיש לא לאכול, גם אם זה שם במשך ימים רק ממתקים ופירות, אז במוקדם או במאוחר זה יהיה משועמם ואת השינוי הקל ביותר בתזונה יעשה את הטעם של הזרע התחלתי.

כן אתה אף פעם לא יודע למה אישה מסרבת לבלוע. בסופו של דבר, זוהי זכותה האישית. זכור - לא כל הבנות אוהבות לבלוע! אבל נשים רבות, שרוצות לרצות את האיש שלנו, עדיין לבלוע זרע, ובמקביל כשאלה מסוימת: "האם גברים אוהבים כאשר אישה בולעת?-.

מה זה רוצה ... גבר?2

התשובה לשאלה "האם גברים כמו כאשר אישה בולעת" פשוט מאוד. כן, הם אוהבים את זה. למה? זה כבר עוד. כאשר אישה בולעת, גבר מרגיש את כוחו מעליה, זה מרגיש שהיא כפופה לו והוא מוכן להרוס ולסבול את כל מה שהוא ימנע אותה.

או אולי בחיי היומיום והמשק הבית, אין לו זכויות חזקות כל כך, כך שכולם עושים את מה שהוא רוצה, ולכן הכוח שלו בא לידי ביטוי דרך שפיכה בפה של השותף עם התוכן הבלתי הבא. https://romantik69.co.il/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%97%d7%95%d7%9c%d7%95%d7%9f/

כמה גברים אינם נוטים דומיננטיות, אבל עדיין אהבה כאשר אישה בולעת בהצטיינות. למה מתרחשת? כאשר מחליקים זרע אישה, אדם מרגיש שהם לא הם מתמודדים עד שהם אוהבים את זה מישהו, בשבילו, בלע את בהצטיינות יהיה מזעזע הפתעה נעימה. זוהי נקודה פסיכולוגית גרידנית המעוררת אדם אמון ונותן לו רגשות שמחים.

העברת רוק בתהליך של נשיקה לאחר מציצה ואפילו יותר הזרע הוא תהליך אינטימי מאוד. כך נראה שאשה לתת לגבר בחלל האינטימי האישי שלו, בפני עצמו. לא יכול כזה ביטוי של רגשות ביחס לעצמך?

עוד נפוץ הסיבה, וכנראה, הבנאלי ביותר ומצחיק, אז זה מה כמה גברים פשוט רחמים כי החומר היקר ביותר נעלם והוצאות ביסד (אחרי הכל, עם קצב כזה, אתה יכול ללכת ולהעביר אותו לבנק בהצטיינות, ועוד כסף לבדוק, לא זה?).

רוב הגברים לא אוהבים כאשר הזרע שלהם נופל על הגוף שלהם, הם מאמינים כי הוא מלוכלך, אז אפילו אוננות העדיף במקלחת כדי להתאים הכל, אם זה, או בהצטיינות במפית. באופן כללי - בכל מקום, פשוט לא בעצמך.

וכאשר הבנות עושים מציצה, ואז במהלך אורגזמה, אם היא לא תחליף את פיה חביב, אז הזרע יקבל ישר אדם על הבטן. כמובן, כזה השלמה מוחלטת מכוערת של תהליך ההפקה הנפלא, הוא לא רוצה, והוא מבקש את הילדה לקחת הכל בפני עצמה. והגברות מסכימות בחביבות.

כמו כן, נציגים רבים של האוכלוסייה הגברית מנסים לאלץ את הנערה לבלוע זרע לאחר מציצה, אומר שיש לה השפעה מועילה על הגוף, כי זה כמו לא "חלבון", אז אתה מתכוון חומר בניין כל כך הרבה. הם אומרים שהם על שיפורים בעור, חוסר קמטים ואחרים.

למרות שהם עצמם יש חוות דעת אחרת של קרוב משפחה, אם הבחורה מנשק את השותף שלו לאחר מציצה. קרא עוד קרא עוד במאמר שלנו.

אבל לא לנהל משא ומתן כי הזרע עושה את האפקט הנפלא שלו, זה חייב להיות בשימוש בכמויות מאוד גדול מאוד. אדם, כמובן, יהיה כמובן לא נגד הונאות כאלה, אבל האישה יעמוד - שאלה נוספת.

הזרע נבלע על בטן ריקה, אפילו יכול להוביל לעוויתות ולרוגז. אז לא כך היא וריפוי. רק מה גברים לא יגיעו, רק כדי להשיג את הרצוי.

בואו לסכם: האם גברים כמו כאשר אישה בולעת?3

האם גברים כמו כאשר אישה בולעת? ללא ספק כן. עבור גבר, זה לא רק סימן לקבל את האישה שלו, סימן של אמון והסירות עצמית מלאה, אלא גם מחזה מרהיב יפה, סוג של אסתטיקה, כביכול. סרטים פורנוגרפיים כאן עשו את תרומתם בבירור, המשפיעים על הרצונות של גברים. ואת הנערה אחרי מציצה עם ידע טכני טוב יכול באמת להפוך את ההורה היחיד עבור השותף שלו.

עם זאת, לא הכל כל כך מפחיד רע, לבלוע זרע - לא אומר לשתות אותו עם ליטר. לפעמים אתה יכול להרשות לעצמך לרצות את האיש שלך בדרך זו ולהפוך אותו הפתעה נעימה בצורה של סנונית אחרי מציצה.

ויקטוריה פומין

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכותרפיסטית. אני עובד עבור סקסולוג במשך יותר מ -10 שנים. לעזור לזוגות לפתור בעיות בחיי המין.

נשים רבות לסבול לא יכול לבלוע בהצטיינות - זו עובדה. בין השאר, גברים אשמים. עישון, אורח חיים בישיבה, תזונה לא נכונה מובילה לעובדה כי הזרע רוכש טעם מגעיל. באשר לתהליך - כמה בחורים בזמן האורגזמה לא יכולים לשלוט בעצמם ואת הידיים לאלץ את השותף "עמוק" חבר. כן, זה נחמד, אבל זה בלתי אפשרי לעשות זאת. זה יכול לעורר רפלקס הקיא ברגע מסוים וגועל לתהליך כולו.

התקשות רוסית ופגמים זרקו מסקנה שגויה כי ליווי - כל זה משהו שערורייתי, נתון, מה צריך לשתוק. אבל היחידות מבינות כי ליווי השירות בישראל אין מה להיות יחד עם זנות.

לכן, גברים, אם אתה רוצה את האישה לבלוע - להיפטר הרגלים רעים, לאכול נכון ולהיות עדין.

Просмотров: 254 | Добавил: wondatra5ostrye | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar