14:09
כאישה לקבל אורגזמה מ סקס אנאלי?

סקס אנאלי ארוך הזמן נתפס שלילי. אנשים בחריצות הכחיש את הרצונות שלהם שאיפות, הקידוש של רגשות חריפים לגינוי. בשל חוסר ניסיון מופרז מרגיע שאוהבים רבים יש פציעות ופנים עם כְּאֵב. אחרי ניסויים כאלה, הבנות בדרך כלל סירבו לחזור, למרות שהמצב הוא די אפשרי לתקן. עם גישה מוסמכת, כל אחד מסוגל להרגיש פריקה חזקה עקב גירוי אנאלי, אבל עבור זה דורש הכנה. איך להשיג אורגזמה אנאלי להימנע מכאב?

התוכן של המאמר

1 נהלי ההכנה 2 פרלוד חובה 3 כללי בטיחות במהלך איש הקשר 4 בשל מה אורגזמה מתרחשת כאשר אנאלי מִין?

נהלי הכנה

סקס אנאלי לא סובל hoodiness, אז אל תנסה לשים חברה מאחור פִּתְאוֹם. יש עווית שריר חריפה חדה במצב כזה ממתח, מה יהיה לחזק באופן משמעותי אי נוחות. כתוצאה מכך, שני השותפים יחוו אכזבה, וגבר מחכה בונוס מסופק בצורת ההיסטריה שנבחרה. עם התנהגות כזו בכל צורה של קרבה בעתיד הקרוב, אתה לא יכול לספור, ואת החור היקרה אסור להתקרב לפחד המוות. כדי לא להביא את המצב לקריטי, יש להמתין הרשאות מן הנערה. התמרונים הבאים יכולים להתמודד עם משימה זו:

אנשים רכים, עדינים. גירוי קל עם אינטימי צעצועים. ליטוף ארוך ביותר ארוגני אזורים. יצירת אווירה של רומנטיקה חוּשָׁנִיוּת.

אם אתה מקיף את האהבה שלך טיפול, תשומת לב וללטון, היא בולטת בהדרגה. גם לאחר קבלת אישור היקרה לא ניתן להשתמש בגסות ובאגרסיביות. התחת מצפה עדינות ויחסים מיוחדים. רק במקרה זה שני השותפים יקבלו הנאה מהתהליך. גם עבור סקס אנאלי הראשון צריך להיות מוקצה כמות מספקת של זמן, כמו הגברת צריכה להתכוון לכל חוק מיני. עבור טיהור המעיים, להשתמש חוקן, ולאחר מכן מן היגייני שיקולים לקחת נשמות.

איסוף מוכן רוצה לעבוד עם עשיר בישראל. הם חסרי עניין ונכונים. עם זאת, זה בדרך כלל לא רגעים שימושיים אחד בלבד בעת עבודה.

כמה ימים לפני הקשר המיועד מומלץ לשנות את הדיאטה המוכרת כדי להימנע הפתעות לא נעימות במהלך socia.

חובה PRELUDE2

כאשר החברה שווה מול אדם ללא בגדים, זה יכול לשאת מעט גג. ברגעים כאלה אבירים רוצים ללכת מהר יותר למין המיוחל. הם מוכנים לפנות העוזר הקטן שלו עם ריצה בחור היקרה בלי לדאוג מצב שותף. אי אפשר לאפשר זאת, אבל יש צורך להתכונן במשך זמן רב פרלודס. תחילה להירגע שותף עם עיסוי או strokes עדין, לעזור לה להתנתק מן המציאות. התהליך מושך את הלשון ואת שובב אצבעות שמנסות לחדור לכל מקום. הלשון יכולה להיות אובדן פטמות, לא שוכח לכסות את נשיקות צוואר האהוב. https://romantik69.co.il/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%a7%d7%99%d7%a1%d7%a8%d7%99%d7%94/

בשיא ההתרגשות על האצבע, קצת חומר סיכה מיוחד מוחל, לאחר מכן הוא הוא הציג לתוך פי הטבעת. בפעם הראשונה הם מנסים לחדור 1-2 ס"מ, זה קצת כמו זה בפנים, ולאחר מכן הצמד בקפידה. אתה לא יכול לנסות לחדור את כל עומק האצבע שלי בפעם הראשונה, כמו הסוגר פשוט לא מאפשר עד כה. כמו כן, יש להקשיב לרצון הגברת, שכן ההסתברות של פציעות בתחום זה גבוהה מדי.

הדרך הטובה ביותר להבין איך לקבל אורגזמה אנאלי יהיה שימוש צעצועים מיוחדים. הם שונים בטופס אנטומי, עשויים מחומרים בטוחים ומסופקים לפעולה ארוכת טווח. מגבילים שונים אינם מאפשרים ילדים כאלה לחדור עמוק מדי, אשר מבטיח נוחות מקסימלית על קשר.

עבור המשחקים הראשונים לבחור תקעים אנאלי קטנים כי הם הציג בעדינות ומשמאל קצר טווח. כמו הניסיון של ניסיון וסקרנות, נשים ללבוש מוצרים דומים שעון, כוונון על סקס אנאלי מלא. הם מסירים פנימיים מתח, להיפטר נוקשות ולפתח חור היקר. גַם אתה יכול לחוות את האפשרויות של ממריץ אנאלי קטן או אנאלי שרשראות. משחקים עם אלה דברים קטנים חמוד בפעם הראשונה אנחנו משלבים עם הרגיל סקס בנרתיק, הכנת הגוף לבדיקות חדשות.

אופציה מעניינת עבור גירוי נוסף, השימוש בהרחבה מתנפחת. הם מותאמים בקלות לצרכים של אדם מסוים, ואת העלות של אלה צעצועים מינימליים. ראשית, קוטר המוצר אינו משתנה, ומאפשר פי הטבעת להתרגל לנוכחות של נושא חיצוני. אז הממדים של הצעצועים להגדיל, אימון שרירי השרוף לפני מין מלא.

כללי בטיחות במהלך איש קשר

עם וידאו יוצא דופן הקרבה חשובה לא רק לדעת איך קבל אורגזמה אנאלי, אבל גם איך לעשות את זה בטוח. תנועות איש הקשר האחורי חייב להיות חלק, ואת פקדי עומק החדירה נְקֵבָה. גם חובה היא השימוש של חומר סיכה אנאלי, אשר בעל תכונות הרדמה. בזכות זה, אפשר להימנע microcracks וכאב. עם המראה של כל תהליך אי נוחות עצור בכל שלב זוג. ואל תשכח קונדום, כפי שקל יותר להביא זיהום מין קל יותר במהלך מין נרתיקי.

בשל אשר אורגזמה מתרחשת כאשר אנאלי מִין?4

זוגות רבים מסרבים מ גירוי אנאלי, כי הם לא מאמינים באפשרות של השגת אורגזמה שיטה. הם מתייחסים להיעדר קצות עצבים בתחום זה. W נשים במהלך קרבה זו מגורה על ידי הקיר האחורי של הנרתיק, אשר לא מעורב יחסי מין קונבנציונליים. אם הוספת חזה ליטוף לזה גירוי של הדגדגן, פריקה תהיה חזקה בלתי נשכחת. ברוב מקרים אחרי סקס אנאלי עם חובב מנוסה נשים עצמם לשאול חזרה.

אצל גברים בגלל עיסוי הערמונית דרך הגב חור יכול לגרום לאורגזמה מהירה, בלי לגעת אפילו בחבר הזכר. ל זה משמש על ידי מעצמי הערמונית מיוחדת כי יש מעט מעוקל טופס.

הצעות ליווי בישראל שילמו לחלוטין. שוב ושוב, לקוחות - צעירים משגשגים, הם רוצים להסתכל לטובה בחגיגה, הליכה תחת יד עם בחורה יפה. זה להרוויח מספיק כדי להבטיח שכולם צריכים לספק באופן אישי.

במקביל, נציגי מין חזקים צריכים להבין כי דומה בידור מתאים למדי לזוגות הטרוסקסואלים, כדי לא להיות ביישן עלויות.

ויקטוריה פומין

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכותרפיסטית. אני עובד עבור סקסולוג במשך יותר מ -10 שנים. לעזור לזוגות לפתור בעיות בחיי המין.

אורגזמה מין אנאלי - הנאה בריבית למדי. אתה יכול אפילו לקבל את זה בלי שותף, בתהליך של אוננות. כדי לעשות זאת, לא מומלץ להשתמש באובייקטים בריאים, אשר כרוך בתוצאות חמורות - כדי לקבל את אונסון תוצרת בית נכשל בפי הטבעת עם הידיים שלהם כמעט בלתי אפשרי. לכן, חץ מין צעצועים, חומר סיכה, פורנו מרגש מקסימלי תצורה מכרעת. להדגיש מספיק זמן, לא למהר, בזהירות לעורר את האזור סביב פי הטבעת, ללמוד תחושות משלך. אתה תבין כאשר אתה מוצא את עצמך על המסלול הנכון.

Просмотров: 275 | Добавил: wondatra5ostrye | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar