22:46
מה שאתה צריך לדעת על סקס או פעמיים פעמים

חֶברָה והפקודות שהוקמו על ידו נוטות להשתנות. שעות נוספות מערכות יחסים לדברים, אנשים, תגליות מדעיות משתנות, משתנות נורמות חברתיות ואת יסודות. שינויים אלה השפיעו על נושא המין. אם היחסים של שניים אנשים היו מוגבלים לתא החברה, וכל השאר השתנה, עכשיו המצב שונה. היום, לא רק אתה יכול להתעלם מכון הנישואין, אלא ולהעריך סקס עבור אחד או שניים פִּי.

התוכן של המאמר

1 מה היה צריך להשתנות סקס אחד או פעמיים הפך לנורמה? 2 "עבור" 3 "נגד" 4 כללים לילה אחד לעמוד

מה היה צריך להשתנות סקס אחד או פעמיים הפך לנורמה?אני

בעולם המודרני, החלה המסגרת של החברה לְהַרְחִיב. העניין הוא שכמעט לפני 20 שנה, כמעט הכל נידון. הכל נאסר והוא שיחק תפקיד. על סקס פשוט לא אמר. Shl זמן, וילון מוריד, אנשים התחילו ללמוד חדש ויותר ועוד מעוניין. ובחיים של אדם מודרני כלל מושגים חדשים, בין אשר היה "סקס חד פעמי". דירות דיסקרטיות בתל אביב

כמובן, סקס ללילה אחד יכול להיות אצל אלה נסיבות. אבל אז זה לא היה מקובל לחשוב על זה. עכשיו הנושא הזה עכשיו לא רק דנו בחופשיות, אלא גם בפיתוח פעיל.

השתנה לא העולם שינה את היחס של אנשים למצב. השאלה התעוררה: "ולמה, למעשה, אין?-. נושא מין לילה אחד על באמת די נרחב ויש לו היתרונות והחסרונות שלה.

"עבור 2

סקס אחד או פעמיים הוא טוב אפשרות כי:

אין אפשרויות אחרות. זה קורה אם אדם הוא עסוק מדי עבודה. אין זמן יחסים ארוכי טווח, כי זה דורש השקעות, קודם כל, בצורה של זמן פנוי. אז למה לא לישון עם זר מצוין, שראיתי בבר, רץ לאכול. היחסים פשוט לא רוצים. אולי יש זמן, אבל אין פשוט רצון להיות קשור לאדם אחר. אין צורך לחפש גישה זה לזה, חיזור, אחריות זה לזה. סקס חד פעמי מבטל את כל הפריטים האלה. זה שימושי לבריאות. זה כבר מזמן הוכח כי סקס הוא באמת שימושי לבריאות. יתר על כן, הוא פועל הן לגברים ולנשים. סקס מחזק את המערכת החיסונית, שליחת אותות למיתרות יותרת המוח, מגרה את בלוטת המזלג, אחראי רק לחסינות. על פי ניסויים, מין מנרמל לחץ דם ומקטין את הסיכון למחלות לב וכלי דם. ובגברים הוא מקטין את הסיכון למחלות לב איסכמי. באופן מפתיע, יש הנחה כי נוזל הזרע יש תכונות נוגדות דיכאון, הפחתת הלחץ. אנדורפין שהוקצה במהלך מין מסייע להירגע ולגרום לנמנום, ובכך להגדיל את איכות השינה. זה אדרנלין. אין זה סוד שהמין הספונטני אוהב מאוד, כי זה כונן מסוים. זה יפגוש מישהו או סיכוי שיש אדם מוכר, זה לא רק רגשות מין ספונטני, אבל גם תחושות נעימות באמת. העניין הוא, לקיים יחסי מין בפעם הראשונה עם בן זוג, כולם מנסים לפרסם מאה אחוז. אינסטינקט זה מונח בנו וצריך לאחד את החיבור. לכן, השותפים מנסים להראות אחד את השני כל מה שהם מסוגלים.

"נגד" 3

ועדיין, סקס ספונטני למשך אחד או פעמיים יש חסרונות:

זה יכול להיות לא בטוח. במיוחד אם סקס מתרחש זר.

בישראל אין מקום קדומים, אם אנחנו מדברים על פעילויות בשירות ליווי. גברים מקומיים יש סטנדרטים רוחניים גבוהים. כולם מבינים כי Esquitenan רק לומד את הלקוח באירוע, מספק ראיון ו ליווי ילדה בכיתה VIP נחשב סימן של מעמד.

אף פעם לא יודע שאתה יכול לצפות מאדם מוכר קטן. אולי הטעם שלו יהיה שונה מאוד ויספק רגשות לא נעימים. בנוסף, קיום יחסי מין, אנשים לעתים קרובות להראות את האינסטינקטים שלהם, ביניהם ייתכנו תוקפנות. כולל בריאות. השותף עשוי להיות כל דבר חמור, ממה שאפילו אמצעי מניעה לא יגן. אגב, עליהם הטוב ביותר דואג מלכתחילה. יחסים אקראיים הם בסדר אם הם לא מאיימים בריאות. חיי חייזרים אישיים. יכול לקרות כך שהשותף כבר יש מישהו קבוע. במקרה זה, אי אפשר להיות בטוח כי סקס אקראי יעבור מעיניו עבור מערכת היחסים שלהם. כמובן, אתה יכול להיות אדיש לחיים האישיים של מישהו אחר, כל עוד היא לא נוגעת כל שלוש. לפעמים קנאה יכולה להתבטא בצורה לא נעימה מאוד. חוות דעת של החברה. למרבה הצער, בעוד שהחברה אינה מוכנה לקבל את פרקטיקות המין ללא התחייבות. מספר גדול של קשרים חד פעמיים עלול לגרום לשמועות ולרכילות. גם אם כל זה מוסתר היטב - במוקדם או במאוחר אתה יכול לגלות על זה, כי כל הסוד תמיד מתברר.

לילה אחד stand_one_night_stand כללים

ליהנות חד פעמיות סקס ולאחר מכן לא מתחרט על זה, זה שווה דבק כמה עצות:

אין לקיים יחסי מין עם זר, אם אין ביטחון שאני רוצה לנסות הכל. הרגלים וטעמים של אנשים שונים יכולים להיות שונים באופן משמעותי, ואם אין נכונות ללמוד משהו חדש, "מעבר" בעצמך - עדיף לחכות עם זה כדאי לחשוב על המיקום מראש, קביעת כל היתרונות והחסרונות. זה לא ידוע מה מחכה לשותף בדירה, או בטריטוריה נייטרלית. הדירה שלה נראית בטוחה יותר. מצד שני, זה לא הרעיון הטוב ביותר עבור המצב שבו השותף ירצה להמשיך, וזה יהיה פולשני מדי, לדעת את הכתובת. לדבר מראש אם כדאי להישאר עד הבוקר. ברוב המקרים, שותפי מין אינם מוכנים להכין כל ארוחת בוקר, שינה היא לא במקומות הרגילים וליהנות נחירות או מוקדם מדי. דיון בנושא זה יעזור למנוע מבוכה לאחר יחסי מין. גם סקס אקראי יהיה מוכן. זה שווה לקחת מברשת שיניים, גרביים או תחתונים - מי יודע מה יכול לבוא שימושי. אמצעי מניעה למין חד פעמי נדרשים. אין צורך לקוות שהשותף יהיה הכל. עדיף להכין את עצמך ולא לסמוך על אחרים.

לא משנה כמה סוף הערב, חשוב לזכור כי זה סקס היה פעם.

תחזוקה של גברים מאובטחים - עניין של מסובך נפשית. מיליונרים של ישראל אינם רגילים לציבור להפגין נשים וילדים. זה יותר נעים לבחור ליסר, אשר תדגיש את הסטטוס יעשה חברה מצוינת.

זה קורה כי סקס אקראי יכול לקרות בין אלה אנשים שיש להם זמן רב בחברה אחת. צריך לטייל מבוכה בתקשורת נוספת לזכור כי המין היה אקראי על ידי הדדי הרמוניה ולא כוונות רציניות.

ויקטוריה פומין

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכותרפיסטית. אני עובד עבור סקסולוג במשך יותר מ -10 שנים. לעזור לזוגות לפתור בעיות בחיי המין.

סקס עבור אחד או פעמיים - דרך מצוינת לקבל פריקה פיזית, בעוד לא להתאהב ולא לשייך את עצמך עם אדם אחר. אתה יכול למצוא שותף למין מהיר באינטרנט - בקבוצות ברשתות חברתיות, באתרים עבור היכרויות. אין לך שום בעיות כאן. אבל לא לשכוח אבטחה. תמיד לספר למישהו מחברים או יקיריהם, לאן אתה הולך וכאשר אתה מתכנן לחזור. וכמובן, אמצעי מניעה הוא בלעדי קונדום. מחלות וודיות חלות על קצב הרסני פשוט. לכן, שואפים להנאה, אבל לא לשכוח בריאות.

Просмотров: 126 | Добавил: wondatra5ostrye | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar